Thursday, December 17, 2009

grrr :|



kecewa

bongok kan? bile kite kecewa, mule a tubik supoh seranohhh kat org yg mengecewakan.
contohnye gini ;

budush! gile mu, aku beci mu tobakkk pon, tadok org laen aku beci selain mu. supoh dok nawok, mmg bengongg gile babiii a. mapuh a mu sng drpd wt sakit ati org opmo. ergh! bodoooooo

ergh, maaf krana kekasaran bahasa di atas. dok tahan dok weyh. tankiu banyok a kt mu. dok kecewa mane pon BFF sniri wt gini. doh la ex-BFF aku aritu wt gini gok. tapi kdg ye dok a sapa wt ge mu wt eyy. tapi sbg balas jasa baik mu selama ni kat aku, ckup a dgn kejadian harini. kire terbalas a belake eh. aku syg kat mu weyh. tapi aku dokleh trime doe. and aku dok sangke sgt mu leh wt gini. cukup a eh? sapa stakat ni doh a kite.

naseb baek ade lee dong gun yang menenangkan hati. wakakaka ;p



sedak gile kuttt lagu nih! tiap tiap malam dgr. lebey kurang mcm lullaby a. hahah ;)
masuk harini, dah 3 kali tgk crite when it's at night. tak puas tgk muke Kim Beom-sang. kalau la dlm hidup aku ade org gini. sedap gile kutt! hadoi, berangan je la.
ergh, nak pegi holidayy. kenape tiap tiap kali school holiday aku dibazirkan dgn cara nih?
kalau tak cuti tuuu, boleh pulak pegi jalan jalan! dok tensyen mane pon.
ahad ni kene pegi dgr ceramah lesen. errrr :| malas
abah tak abih abih suh bace buku peraturan tu
relek a abah, bkan nye ade test pon aritu. dh la moto pon tak reti nak bwk.

nuzran cdgkan
'ekgi, bile amek L ekgi, mu jgn bowok. mu tunggu je 3jam. dkyoh bowok a. pastu mu dpat lesen L free gituu je.'

abih bijokkkk idea die! membazir RM261 je tau. amek lesen susoh susoh, dok reti bowok gok. sakit tayaa. igt kan die ajo, rupenye dok! dok tensyen mane punn. tadi try bowok skuter, boleh la. skuter je kut. cume berat je. skuter lagi snggg dari motor biase oa. tobat ponnnn. haha. kdg dok reti ane nok control. hehe. org galok nok motor gini a. org laen bowok moto g skoloh, g jalan ye nok gok. wat bijokkk bak kate budok budok zaman skng. hehehe

tadi tgk bola, haha. first time tuu, tipu a first time. tapi dulu dulu ade a teman abg tgk bola malam2 buteee. tapi nih tgk ngn semangat wajaa! hahaha. nseb baek menang. ko dok membazir mase je tgkk. hahahaha ;D

k aa, daaaaaa ;D



No comments: