Wednesday, January 27, 2010

kepergian seorg sahabat

maaf kalau selame kite kenal ni, aku bnyak sakitkan hati kau. walaopun kau yang byk sakitkan hati aku selame ni. aku tak sangke last last jadi mcm ni. aku igt sampai bile bile kite ley kawan. walaupun hanya sebagai kawan aku tak kesah. asalkan kite still berhubung mcm dlu. maafkan aku. aku tak sanggup nk mintak maaf berdepan dgn kau atas kesalahan yg kau buat. tapi kalau ni yang kau nk dan ni yang terbaik utk kita, kite terima je lah.

aku tgk kau dah mcm boley trime kite cam ni. aku pun akan cuba la jadi ok dgn keadaan kite skang. tankiu so much atas ape yang kau dah ajar aku. kau dah ajar aku byk tntg kehidupan. kau ajar aku perasaan yg aku tak pernah rase. kadang kadang aku happy bile aku sedar kau kawan aku. banyak benefits utk aku. banyak kegembiraan yg kau bawak dalam hidup aku.

kulit pipi aku dah byk kedut sebab kau selalu buat aku tersenyum. tak pernah aku jumpe kau dan aku pergi dgn keadaan slumber. mesti aku pergi dengan senyuman ataupun kemarahan. aku tak pernah sayang kawan aku mcm aku sayang kat kau. aku tak pernah benci org lain mcm aku benci kat kau. thank you so much. banyak banyak terima kasih aku utk kau. mmg aku takkan harapkan pape lagi dari kau. masalah dah selesai dgn larikan diri sesame sendiri. sape kate dgn melarikan diri masalah tak selesai. masalah dah habis dan selesai.

sekali lagi, thank you and.. ilysm.

No comments: