Sunday, March 21, 2010

padan muke!

ngehh~ tajuk blog telah menceritakan segala nyaa! haha :p
takde lah, gimik je tuu. skolah da stat, cuti da abih. waa rase mcm smgt gile nk study! hee :)

arini dpt badnews ; this yer ade kwd farmasi! sedey gile siot! aku lak kene handle. tatau pape. bengom a! grrr =,= taknak aku! tak rela. huaaa T.T

hehe, arini jeles abih! da la org tu tak layan lgsg :( hadoi la. blk umah tensyen tgk baju bestimbong dok basuh, pggn belambok2 kat sink. baju tak terlipat, lantai tak bersapu, dapur tak terkemas, aihs. geram!
kemas2 skit waaa ilang tensyen smggu. mmg menjadi gile kaedah tu utk release tensyen. ngee :D

gudnews ; aina faheeeeeemah dtg! hee :) rindu rindu. mule2 mcm ni crite die, zubaidi dtg kate kkak tirah 2gu kat kantin pakai bju skolah kaler biru. aku pon mcm 'haaaaaa? bile mase kakak aku skolah?' aku ape lagi! larii pegi kantin! tgk aina yg comel dan tinggi serta kiut itu tersengeh lebarr! waaaa rindu! tak puas pelok die. da la kering tinggi lak tu. aihs tak ley jadi ni!

hee tu je lah. hw ta siap agi! hee ;D toddles blogger! :)

2 comments:

Anonymous said...

sian guh ke ye. pa ati budok laki tu kate ye kakok tyah. mude agi tu. dok padan la. haha. tp yg padannye, korang same same cute. eh, jgn perasan sgt. HAHAHAHAH!

noorathirah said...

eh eh pasan amendenye? da terang terangan you tlis kat situ SAME CUTE. hahahahahaha