Monday, November 14, 2011

yeahmen!

huii harini nk cite pasaaaaaal ..
hmm pasaaaal ..
err pasaal ..
pasaaaaal.
ade 2 org makhluk Allah nii ..

baby and johnson.
baby - girl, johnson -boy.

johnson tuu tersangat la rapaaaat ngn aku.
veri veri rapat.
lagi rapat dari yg korg bley imagine *you get wht im saying? ngeh~

dan baby ni plak, 'bestfriend' die merangkap org paling rapat utk die mengadu dombaa even psal gf -_-'

so, ye la johnson ni rapat ngn aku kan, so gerak geri care ckp minat die semua aku da save dlm otak o.O

pastu si baby ni, aku tk rapat pn ngn die. even tk kenal pon.
ye la cmne nk knal, die kwn johnson, bkn kwan akuuuuu.

and tk semene mene die pegi ikot aku pnye blue bird.
kih3, da die ikot, aku stalkkkk la bebeyh! yeah man!

ade la link ke tmpat2 tk sepatutnyeee.
aku pon tkan la link tersebut.
akhirnya aku bace segala luahan hati, katekate merapu die.

alangkahhhhh terkezutttt nye!
ayat die same.
minat die same.
even topic die same.
and im wondering, yg johnson copycat ayat baby tu or dieorg sehati sejiwe :O

ok now JIWE KACAU!
kfinebai!

No comments: