Saturday, December 3, 2011

novelis.

ok here another storyy ..
ade sorg girls ni, which is, very close toooo me :)
err bagi name min edina (MIN)

die mmg tk suke jadi org tengah bab2 laki dn pompuan *get wht im saying =='
daaaan di mane, ade sorg laki ni, konon la name die ashraf omar (AO)..
die sgt baikk, lelaki yg sgt terlaluuuu baik.
min ni plak jenis yg cepat cair ..
bkn cair suke as cinte ke ape, suke just suke.

ao ni boley pulak suke kt jasmin.
min tkde la rapat ngn jasmin, tpi dieorg ni kire neighbour laa.
so, ao slalu ckp ngn min pasal jasmin nih.
min pon layaaaan je laa.
ade jgak min tlg kenen2 kan.
die pn suke tgk jasmin ngn ao nih.
sweeet comel semua ade.

tibe2 tak semene mene, ao mcm jauhkan diri dari min and the gang.
which is, jasmin is the part of the gang.
so .. she's thinking maybe its because of jasmin perhaps.

skaaaaali, setelah beberape ketika.
jasmin ckp, die nk tunang da .
min pon mcm terkejut.
so die tekateka mybe ao jauhkan diri sbb jasmin kot.
so min mcm TERLALU caring pasal ao ni.

because of this conflict, min jadi org tengah.
dan die slalu fikirkan ao.
all the time, all the place.
ckp pon slalu pasal ao je.

dn die slalu nk attention dari ao.
mcm die lak nk ptong line ao.
so kalau ao ckp, buat pape, she think it was for her =='
sbb mereka rapat sebab min buat pape utk ao je.
which definitely bullllllshi*
and she thinks ao 'balas' balik laa.
ok ak da mencarut =='
and when she re-think ..
all of that because of jasmin rupenye.

skang min sedar.
maybe she's falling to ao?
weeeeee that was #twothingsthatnevermix.

p/s: name2 diatas dipetik dari buku Versus - Hlovate :O
aku da jadi peminat novel hlovate da nii.
ihikk ihikk ^.^

No comments: