Saturday, February 20, 2010

babai peeps! :)

baru semalam post blog yg happy2. hari ni terus tade mood. waa :((
oweh ape nk jadi aku ni? grr =,=

ok semalam, tidur kul 6++ hekhek ;) on9 sambil chting2 n men kuiz kat fb. sodapp. mula mula igt da nk tdo kul 3++ pastu tak jadi. ralik men game sedow2 kat kul 5 ow. pastu amek keputusan baik tidur lepas subuh sebab aku was was kalu2 aku boley bgun subuh kalu aku tido mse tu. lebih menarik lagi bile cik Pesal teman. hekhek. tapi die off9 awal atas sebab sebab y tertentu

hm, lps ni maybe susah aku nk on9. sebab dah sekolah waaa T.T saboww je la. nanti tusyen, balik kul 10.45. maybe aku terus tido. beg da siap baju da siap tapi aku was was kalu ade hw yg aku tertinggal =.= tapelah, skali skale. ngeh2 ;p

ade org dtg umah aku skang. tapi aku tade mood doe nk layan. bia la aku bahagie dlm bilik aku y mcm penjaraa ini. tu je kut aku nk post.


byebye bloggers =,=

No comments: