Friday, February 19, 2010

tusyen is good for our mind =,=

i hope i have one like them. and the thing is youu :(

lapow la pulok. hekhek, tgk org len post belok sedey nih, nok nok cik SYAZWINA kite! haha, aku wt gok se. kdg smpan dlm draft. maluu nok post. haha ;) i hate facebook and myspace. y? ade leee :|

yee belok sepok tmpat meluahkan perasaan but i tell you what, sometimes kalau terlalu meluahkan ia agak annoying. for me laaa. utk org len tatau. but if it makes them feeling better tapelahh. aku pun byk gak luah kat sini. bukan kat sini je, kat semua orgg la. hahahaha.

uih pejam celik pejam celik my precious holiday dah tamat :( nak lagi nak lagi! tak sabow nok cuti pertengahan penggal pulok blan 3 nih. ngehhhh. tetibe rase mcm nk delete je mys. tapi tak sampai ati ouh. sbb byk kawan2 kat mys y tade fesbukk, hmm ekgi susa nok cntct lok. tapelah, kite simpan fesbuk sbg spare part. hekhek

semalam aku terbawe bawe oleh intenet sampai tak sedow pagi tu tusyen. haha. tdow kat kol3++ bgun bgun bekok mate2. haha, smpai tusyen je tidow ats meje kecek hok skali nge kusi ow. haha. nawok a tdo. pjam mate je. tu pon mse cg tadok. hehe. mse tu tusyen akaun. pastu addmath pulok. dok ahu a, kalu blajo addmath je ceroh mate mate. maybe sbb Cikgu Obaidillah yg comel tu kot. HAHAHA ;P sedak walawey cg nih.

malas ase nok g skoloh. rase bosan mase cuti ni lagi sedap dari g skoloh. sungguh pun kabow. hehe. ade se lagu feveret nok kabow! hahaha. i hate the singer, but i loveee the lyrics soo meaningful. haha ;D nawok a hate, dok suke je. hehe.

nak untuk kau mr chipsmoree

Sudah lama mencari
Tapi tak ku temui
Rasa yang selalu
Ada di hati
Ada di hati (Yeahh..)

Kini aku temui
Jalan cerita cinta
Sekian lama mencari
Cinta..

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa

Hey, yeahh.. (Ohh..)
Hey, yeahh..X2

Dulu cinta
Tiada lagi
Dan aku masih mencari-cari
Kerna hati ku sanggup menunggu
Cinta dari mu
Cinta dari mu (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar aku hampir jadi resah
Bila cinta dari mu hadir bagai lena dari mimpi
Bagai perasa
Bagai perasa (Ohh..)

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku

Ku akur selamanya..

Memang benar aku sudah jatuh cinta
Memang benar kata hati ku pada mu
Tapi aku tak kuasa
Mengatakan pada mu
Rasa cinta ku
Rasa cinta ku

Ku akur selamanya..

lirik je ckup a ork? ngehngeh ;D but tepuk sbela tgn dok bunyi. lain a kalu sbela tgn + meja. haaaaa soh soh bunyi ;P sbela tgn gok what ;D


3 comments:

Anonymous said...

akhirnye, post gok ork. bravo bravo!

Nazmyn Syahirah Alias said...

siapakah mr chipsmore itu..hahaha

noorathirah said...

uuu, nk tau sape mr chipsmore? beli chipsmore, lebih coklat! oyeahh. ;D