Wednesday, February 16, 2011

bad temper

bodoh bodoh! nyamok bodoh! i hate nyamok! erghh -.-
story ;
td ade nyamokkk yg dtg sibuk2 kat aku.
then aku pukul2 la nyamokk tu. tapi xkena
skali die main dpan mke aku.
ak pon ape lagiii dengan sepenuhh kudrat dan energyy
aku pukul diee
pangggggg ~
aku lempang bibir ak.
tak pasal pasal berdarah -.-
nyamokk ! get the hell out of my life. i hate you
is that freakin' harrrddd to understand?

ok ok ! 2 3 hari ni ak byk nk marah! why? ak pn tak tau. hormon tak stabil mybe -.-

erghhhhhhh! smlam ak nk marah2 lam fb.
then aku p kdai makan, ak mrah kat abg jual nasik tu. kuajjakkk sgt ! -.-
then msuk kete, ak nk marah kakk ak :(
then tadi, aku mara kat abg 7e
then ak pon marah kat toke kedai jata dpan umah

kenape? kenape perlu marah?
sabar separuh dri iman kan athirah?
rilex laa!

No comments: